Busreis naar Cafayate - Reisverslag uit Cafayate, Argentinië van André Koster - WaarBenJij.nu Busreis naar Cafayate - Reisverslag uit Cafayate, Argentinië van André Koster - WaarBenJij.nu

Busreis naar Cafayate

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

01 Juni 2015 | Argentinië, Cafayate

Vanochtend al vroeg in de benen want om half 8 vertrok de bus naar Cafayate. De busreis duurde in totaal (met pauzes onderweg)12 uur.
het was wel een mooie reis dwars door en langs de Andes. het mooie aan de weg langs de andes die we reden was het kleurverschil van de bergen.er waren rode, gele, groene en grijze bergen, ligt eraan welke mineraal erin zat.
ik heb hoog in de lucht al 2 condors kunnen spotten. Mooi om te zien hoe ze over de luchtstromen flanken en glijden.
Onderweg wel 2 lokale kruiden geprobeerd die het leven op hogere hoogte makkelijker maken. Mathe thee, een kruidige thee waar je wat wakkerder van wordt. En coca blaadjes in je wang, het sap uit de bladeren zorgt ervoor dat je minder kans hebt op hoogteziekte en verscherpt je geest.
s'Avonds dan eindelijk aangekomen in Cafayate. Heerlijk kunnen eten in een lokaal restaurant.
Morgen gaan we alweer weg uit Cafayate en hebben we een excursie naar een lokale wijngaard.
Na het verlaten van Buenos Aires en de tocht door de Andes heb ik het gevoel dat de reis nu echt begonnen is.

André

• 01 Juni 2015 - 08:53

Gerdakoster:

Wat leuk te horen wat je zo iedere dag doet .zo blijven we iedere dag op de hoogte .we hebben net het ontbijt ook leo is erbij blijf lekker genieten lieve groetjes opa leo en oma x x x

• 01 Juni 2015 - 09:03

Corine Ravensbergen:

Leuk om alles te lezen over wat je allemaal aan het doen bent. Ik zie dat je het naar je zin hebt. Hoop dat je nog veel meer leuke dingen mee gaat maken. Groetjes Corine

• 01 Juni 2015 - 22:12

Bep Mens:

Wat een interessante belevenissen en lange dagen maak je. Heel leuk om elke dag een verslagje te lezen.
    Geniet van alle geweldige dingen die je ziet en meemaakt.