Salta en Humahuaca - Reisverslag uit Humahuaca, Argentinië van André Koster - WaarBenJij.nu Salta en Humahuaca - Reisverslag uit Humahuaca, Argentinië van André Koster - WaarBenJij.nu

Salta en Humahuaca

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

03 Juni 2015 | Argentinië, Humahuaca

Salta
Gister had ik een vrij dagje in het mooie en zonnige salta.
ik ben in de ochtend op een excursie geweest. We zijn met zn 4e naar de heuvels buiten salta geweest, waar we een 3 uurse tocht op paarden hebben gedaan. In het begin was het even lastig om hem goed te besturen, maar al doende leert men. Prachtig uitzicht over de andes aan de ene kant, en salta in het dal aan de andere kant. Zeker iets om nog een keer te doen.
De volgende dag al vroeg in de bus om naar Humahuaca te gaan.

Humahuaca
vandaag was weer een lange busreis, maar wel veel moois gezien.
we hebben een pad gelopen naar de 7 kleurenberg. Prachtig uitzicht erop en mooier omdat het zonnetje er precies op stond.
Verder hebben we een oud incafort bezocht. Bovenop een berg waaruit je elke kant op kon kijken. Zeer mooie foto's ervan, maar helaas kan ik ze niet op de tablet krijgen. Dus de foto's komen later.
Morgen steken we de grens over naar Bolivia.
Daar gaat de reis verder!

André

• 04 Juni 2015 - 09:12

Gerda:

Leuk te horen aat je allemaal ziet en zoveel onderneemd super .we zijn trots op je

Ga zo door lieve groetjes opa en oma x x x

• 05 Juni 2015 - 21:15

Gerda:

Le
    uk dit allemaal zo te lezen maar ik vond het ook heel leuk dat
    wij vanmorgen even skypte ik hoop dat je vandaag ook een
    leuke dag heb over de zoutmeren.met opa gaat het goed je moet de groetjes van hem
    hebben.heel veel liefs oma x x x