De reis naar La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van André Koster - WaarBenJij.nu De reis naar La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van André Koster - WaarBenJij.nu

De reis naar La Paz

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

11 Juni 2015 | Bolivia, La Paz

Sinds vandaag weer wifi, dus even een verslagje erbij.
we zijn na Sucre naar een klein dorpje gegaan, als ik het goed spel, Ohtoyala. Daar hebben we overnacht in een simpel hostel, maar wel heel gezellig. We hebben daar in de buurt 2 scholen bezocht. De eerste was een basisschool met kinderen van 3 tot en met 12. Ze waren door het dollen heen toen we arriveerden. En natuurlijk omdat ik in zuid-amerika ben moesten we een potje tegen ze voetballen. Dit was zeer leuk.
de middelbare school was een argrarische school waar ze leerden om te telen en vee te onderhouden.
De volgende dag zijn we met een binnenlandse vlucht naar La Paz gevlogen. De reis duurde zelf maar 40 minuten, terwijl als je over de weg gaat je 18 uur nodig hebt. La Paz is zeer druk en iedereen wil altijd voorang hebben. Er rijdt non stop verkeer. We zijn op een uitkijk gestopt waar je zicht hebt over de stad. La Paz ligt in een koepel. Bovenop, 4100 meter, wonen de indianen.
het laagste deel van de stlad is 500 metrr lager.
vanavond lekker uit eten met een dans show erbij.
Morgen op excursie naar een oude, pre-inca, tempel.
zaterdag begint de trail dus ik heb een paar leuke dagen voor de boeg!

André

• 12 Juni 2015 - 16:23

Marianne( Van De Ah-bakkert):

Heee Dre, klimkt allemaalheel,gaaf.. Jammer dat het met de foto's nog niet lukt.. Maar dat komt wel.. Geniet van de reis en de mooie plekken.. En..... Doe voorzichtig..