Copacabana - Reisverslag uit Copacabana, Bolivia van André Koster - WaarBenJij.nu Copacabana - Reisverslag uit Copacabana, Bolivia van André Koster - WaarBenJij.nu

Copacabana

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

16 Juni 2015 | Bolivia, Copacabana

We zijn uit La Paz vertrokken, en aangekomen in het mooie Copacabana.
dit ligt op 4 uur reiden vanuit La Paz. We moesten het Titikaka meer oversteken om er te komen, en het is een oase van rust. Ons hotel ligt hoger waardoor je een prachtig uitzicht hebt over het dorpje en de baai.
Morgen gaan we varen naar Isla Del Sol, Eiland van de Zon.
Hier gaan we overnachten waarna we terug gaan naar Copacabana en dan gaan we de grens met Peru over.
Hoewel hier alles relax gaat en tijd geen rol speelt is mijn reis over 10 dagen al voorbij....
maar hier denk ik niet te lang over na, want ernis nog veel te beleven in peru, en daar focus ik me dan ook op.

Voor nu, Buenos Dias

André

  • 18 Juni 2015 - 20:33

    Hennie:

    Mooie verhalen, heerlijk dat je ervan geniet, groetjes mam.

  • 19 Juni 2015 - 05:31

    Jacqueline:

    Ha, gozer. Ik lees dat alles even mooi en indrukwekkend is.
    Gaaf hoor. Geniet er van! Gr Jacq

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Copacabana

André

Ik ben 31 dagen aan het rondtrekken door Argentinië, Bolivia en Peru

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 4856

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 26 Juni 2015

Sawadee

Landen bezocht: