In Peru - Reisverslag uit Puno, Peru van André Koster - WaarBenJij.nu In Peru - Reisverslag uit Puno, Peru van André Koster - WaarBenJij.nu

In Peru

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

19 Juni 2015 | Peru, Puno

Na een heerlijk nachtje op het mooie Isla Del Sol was het tijd om alle spullen in te pakken en naar het derde land van deze reis te gaan. Peru!
Gelukkig is iedereen goed en wel door de douane heen gegaan, waardoor we snel verder konden reizen naar Puno, onze eerste bestemming in Peru.
Puno ligt gelegen in een baai aan het Tikikaka meer.
Morgen hebbben we een lange dag voor de boeg. We gaan varen naar de Oruro eilanden. De mensen die er leven maken alles van riet. Huizen, tafels, stoelen en noem het maar op. Ze leven er precies nog zo zoals hun voorvaderen leefden. Ze maken rieten spullen, vangen visjes en verkopen deze, en natuurlijk ruilhandel, om hun leven zo in stand te houden.
Het schijnt daar erg mooi te zijn, maar het varen heen en weer kost 6 en een half uur.

Buenos Noches
André

• 19 Juni 2015 - 09:16

Leo:

Geniet van het laatate landje broer!
    En onthoud wat ik gezegd heb over peruaantjes he!

X

• 19 Juni 2015 - 13:14

Gerda:

Leuk te horen wat je allemaal zo onderneemt .en nu naar het laatste land voor daar .geniet er van .want je gaat toch al weer aftellen .lieverd heel veel groetjes en liefs opa en oma x x x