Op weg - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van André Koster - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van André Koster - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

27 Mei 2015 | Nederland, Sassenheim

Vanavond om 21.05 begint mijn reis dan eindelijk.
Alles is ingepakt en klaar om mee te nemen.
Ik heb sinds deze middag wel een kriebel in mijn buik van de spanning, maar ik zie dit als een goed teken.
Ik vertrek vanavond in een rechtstreekse vlucht naar Argentinië, naar de hoofdstad Buenos Aires.
lange reis voor de boeg, maar gelukkig heb ik al met aantal medereizigers gecontacteerd. en samen reizen we dan af.

Tot over een goede maand.

André

  • 27 Mei 2015 - 16:03

    Lilian Van Ruiten:

    Leuk die blog André. Die kriebels zijn een gezond teken. Je gaat een een prachtige reis beleven. Geniet van de bijzondere momenten en overwin de minder leuke. Ik ga ze volgen!
    Liefs, Lilian

  • 27 Mei 2015 - 16:09

    Hennie Koster:

    Goed gedaan, met met de kriebels in jebuik komt goed.Heel veel plezier .xxxxmam

  • 27 Mei 2015 - 16:13

    Rob Koster:

    Heel veel plezier en haal eruit wat er in zit!

  • 27 Mei 2015 - 19:43

    Giel:

    Ik ga je missen

  • 28 Mei 2015 - 15:22

    Leo:

    Geniet ervan Broertje, Ik verwacht een hoop mooie verhalen, en neem wat foto's mee!!!!

    En denk eraan, Peruaanse dames zijn moeilijk in de omgang!!!!

    Genieten <3

    xxx Een jaloers iemand

  • 28 Mei 2015 - 16:11

    Gerdakoster:

    Hopelijk heb je een goeie reis en ben je nu heerlijk aanhet genietenwe blijven op de hoogte hoe het allemaal gaat heel veel liefs opa en oma x x x

  • 28 Mei 2015 - 23:44

    Wil Van Der Wilk:

    Heel veel plezier André en geniet van je mooie reis xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sassenheim

André

Ik ben 31 dagen aan het rondtrekken door Argentinië, Bolivia en Peru

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 4867

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 26 Juni 2015

Sawadee

Landen bezocht: