aankomst in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van André Koster - WaarBenJij.nu aankomst in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van André Koster - WaarBenJij.nu

aankomst in Buenos Aires

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

29 Mei 2015 | Argentinië, Buenos Aires

Na een hele hele hele lange vlucht. (Vliegtuig kon Door mistbank niet landen op Buenos Aires dus moesten wel uitwijken naar Uruguay wat 3 uur extra toevoegde aan de vliegreis) ben ik toch heelhuids aangekomen in Argentinië. Het weer hier wat vandaag erg lekker. Strak blauwe lucht met een lekker fel zonnetje en 15 graden.
vandaag al wat de toerist uitgehangen en al best wat gezien.
voor het avond eten werden wel verwezen naar een lokale restaurant waar ik tot dusver de lekkerste biefstuk op heb uit mijn hele leven!
Alsof er engeltjes over mijn tong liepen.
morgen Nog een dag in Buenos Aires, ik ga met de stap in stap uit bus een ander gedeelte van de stad bezochten.
Overmorgen vliegen we naar salsa voor een expeditie.
hierover meer de vogende keer!

André

  • 29 Mei 2015 - 16:08

    Giel:

    Klinkt goed!

  • 30 Mei 2015 - 13:36

    Bep Mens:

    Leuk om te lezen andre. Veel plezier nog

  • 30 Mei 2015 - 22:50

    Gerdakoster:

    Gaat alles goed Andrè geniet lekker en we horen wel weer

    Lieve groetjes opa en oma x x x

  • 30 Mei 2015 - 23:32

    Anneke Slingerland:

    Hallo André,
    Jammer dat de reis zo lang duurde, maar dan is het nu extra genieten.
    Heel veel reisplezier.
    ome Bert en tante Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

André

Ik ben 31 dagen aan het rondtrekken door Argentinië, Bolivia en Peru

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4883

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 26 Juni 2015

Sawadee

Landen bezocht: