Op naar het platteland - Reisverslag uit Salta, Argentinië van André Koster - WaarBenJij.nu Op naar het platteland - Reisverslag uit Salta, Argentinië van André Koster - WaarBenJij.nu

Op naar het platteland

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

31 Mei 2015 | Argentinië, Salta

Na 2 dagen in Buenos Aires zit ik nu dankzij een binnenlandse vlucht in het mooie Salta. Een stad in het noorden van Argentinië. Hier in het een wereld van verschil in vergelijking met Buenos Aires. En dat 500 km verder.
Vanavond gaan werken eten bij een lokaal restaurant, en deze keer staat de beroemde Argentijnse steak op het menu. Zal waarschijnlijk ook heerlijk zijn.
morgen een lange dag, want we gaan op excursie.
wel gaan het binnenland van Argentinië in. Dit zal denkn ik wat mooie foto's gaan opleveren. Helaas ik het nog niet gelukt om foto'staat van me camera hierop te zetten. Hier wordt nog verder aan gewerkt.

André

  • 31 Mei 2015 - 09:16

    Gerda Koster:

    L
    euk te horen Andrè wat le vandaag gaat doen wij wensen je een hele fijne dag waar je veel zal zien liefs opa en oma x x x

  • 31 Mei 2015 - 10:44

    LeoDinho:

    Veel plezier Broer! Ik gok dat der een hele mooie fotocollectie gaat komen voor als je terug bent!
    Geniet ervan, en ga niet rambo spelen in de bossen!! haha

    x

  • 31 Mei 2015 - 21:18

    Chandler:

    Reizen en lekker eten! Goed voor elkaar!
    Zal je blog in de gaten houden, veel plezier =)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Salta

André

Ik ben 31 dagen aan het rondtrekken door Argentinië, Bolivia en Peru

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 4879

Voorgaande reizen:

27 Mei 2015 - 26 Juni 2015

Sawadee

Landen bezocht: